Powered By Blogger

About Me

My photo
YASSIN SAHAJA RM0.80 SEN YASSIN + HOTSTAMPING RM1.30 SEN SAHAJA YASSIN + KOTAK RM1.50 SAHAJA YASSIN + KOTAK + HOTSTAMPING RM2.00 SAHAJA YASSIN + KOTAK + TASBIH RM2.50 SAHAJA (MINIMUM ORDER 100 UNIT) SMS/WHATSAPP 0149129986 (BELLA)
Daisypath Anniversary tickers

29 September 2012

berminat jadi dealer AS BEAUTY? :)



Hello ladies and gentlemen! Ada berita baik untuk anda2 di luar sana yg berminat utk jadi dealer AS Beauty. Saya akan bantu dan bimbing anda.. Semua sedia maklum,harga set 3in1 AS BEAUTY adalah harga tetap,RM120. yg berminat boleh order yea! Bg yg memang dah ada modal utk berniaga, boleh lah order mengikut pakej yg mmg telah ditetapkan oleh pihak syarikat, pm facebook page saya utk dapatkan info daripada saya,. Bahan dan testimoni boleh copy daripada page saya untuk membantu jualan.Rezeki ada dimana2,selamat mencuba dan berusaha,dengan keberkesanan AS BEAUTY ni,mudah untuk yakinkan customer, apa2 pun cuba dulu pada diri sendiri utk rasa sendiri keberkesanan AB ni. Barang anda akan dihantar dgn khidmat courier di depan pintu rumah anda,dgn hanya RM5 charge ke semenanjung Malaysia dan RM10 ke sabah dan sarawak. Saya orang Johor Bahru,so yg duduk area2 JB senang nak berurusan dgn saya,boleh jumpa terus.
yg berminat,sila PM saya di facebook

No comments:

Post a Comment