Powered By Blogger

About Me

My photo
YASSIN SAHAJA RM0.80 SEN YASSIN + HOTSTAMPING RM1.30 SEN SAHAJA YASSIN + KOTAK RM1.50 SAHAJA YASSIN + KOTAK + HOTSTAMPING RM2.00 SAHAJA YASSIN + KOTAK + TASBIH RM2.50 SAHAJA (MINIMUM ORDER 100 UNIT) SMS/WHATSAPP 0149129986 (BELLA)
Daisypath Anniversary tickers

13 October 2013

Antara TESTIMONI2 HEBAT pengguna AS BEAUTY!


Hai semua! Jom tengok testimoni2 hebat pengguna AS BEAUTY.. Sumber dari blog rasmi AS BEAUTY..
Semua ni testimoni asli dari pengguna AS BEAUTY sendiri tau, masa contest sebelum dan selepas yg lalu..muka bella sendiri pon hado u olls(nak jugak glamour).. no propa2 k,walaupun kita takdak duta Artis, yg pasti produk sgt2 berrrkesannnn..ulang suara,AS beauty mmg 100% berkesan! tak caye meh cuba meh..LULUS KKM,DISAHKAN HALAL oleh JAKIM.. Nak order boleh laju2 ambil handphone, SMS/WHATSAPP bella 0149129986..Takkan nak tgk je org lain berjaya selesaikan masalah kulit kan? Jom cuba jugak, kita nak bantu nih! Awak2 cuma keluar modal sikit je, hasilnya berbaloi2!
Kita akan pos via POSLAJU, pos setiap hari kecuali cuti umum dan sabtu minggu pertama.. 


Saya mengalami masalah kulit berjerawat sejak 10tahun lepas. telah mencuba pelbagai jenis produk, tapi tiada yg berkesan. masalah menjadi semakin teruk apabila saya mengandung. saya mencuba As Beauty ketika kandungan berusia 7 bulan. Alhamdulillah. selepas 2 minggu penggunaan telah mendapat hasil yg memberangsangkan. As Beauty bukan saja membantu menyelesaikan masalah saya. tetapi juga selamat utk kandungan saya. terima kasih As Beauty..




Saya mula menggunakan AS BEAUTY sejak awal 2012 lagi. Pada mulanya kulit saya sangat kusam dan gelap. Tambah pula dengan tona kulit yg tak sekata. Malu sgt kalau nk keluar rumah. Pergi kedai pun kene make up. Tapi lepas adik kenalkan AS BEAUTY pada saya, mcm semuanya berubah. 2 minggu dh rasa perubahan, kulit makin cerah, ramai yg tegur.lepas pakai asb mmg dh xberbedak, xpakai foundation pun.. dh setahun jugak xbli tu semua. Keyakinan pun mmg bertambah2 la kan. Hehe thanks AS BEAUTY. Dan saya terus jadi dealer, dan alhamdulillah saya dh tarik ramai kawan2 utk cantik sama2 dgn saya.Apepun AS BEAUTY mmg the best!



Dulu kulit muka sya penuh jerawat,jeragat,parut jerawat dan mcm2 lagi. Pakai foundation dan bedak tebal pun masih boleh nampak jerawat dan bekas hitam pada kulit wajah. Pelbagai produk sya gunakan tapi masih teruk dan saya malu untuk bertemu kawan2..Tp,setelah menggunakan produk As Beauty,Alhamdulillah...dalam masa 3bulan..kulit muka sya jdi bersih,sihat dan berseri...terima kasih As Beauty...... ♥♥♥



Saya NURUL IZZATI BT TALIB sangat berpuas hati menggunakan produk AS Beauty'A Simple Beauty' Rawatan Wajah. Melihat pada keadaan kulit wajah saya sebelum nie,memang sangat bermasalah. JERAWAT penuh satu muka. JERAWAT NANAH,JERAWAT BATU,JERAWAT PASIR silih tumbuh berganti. Keyakinan saya makin pudar. Saya mula berminat mencuba AS BEAUTY bila terlihat di internet dan testimoni2 AS BEAUTY yg sudah berjaya. Pada mulanya takut juga nak mencuba,tapi saya beranikan diri. Pada awal penggunaan AS Beauty, risau juga sebab jerawat di wajah saya keluar bertambah banyak. Tapi saya tetap teruskan. Kemudian tak lama selepas itu alhamdulillah jerawat dah mula berkurangan cuma naik bila masa datang bulan sahaja. Di samping itu saya berpantang makan,makanan berminyak,makanan laut semua tak makan. Saya lebih kan dalam menu harian, ambil sayur-sayuran dan buah-buahan jer. Saya ikut juga nasihat doktor dan amalkan sekejap antibiotik(mencuci darah) yang disarankan doktor. Syukur Alhamdulillah kini dah 2 BULAN PENGGUNAAN PRODUK AS BEAUTY, keyakinan saya kian bertambah. Saya lebih yakin dengan penampilan sederhana saya. Walaupun keadaan tidak lah sepenuhnya sempurna. Kulit wajah saya masih dalam proses rawatan. Masalah parut-parut degil masih ada,dan saya tahu ia memang makan masa untuk sembuh. Saya dapat rasakan kini, kulit wajah saya semakin hari,semakin sihat dan bersih bersama produk AS BEAUTY. Melihat pada perubahan ini, sebenarnya penggunaan AS Beauty,sememangnya banyak membantu sepanjang proses rawatan.. ANDA DILUAR SANA BILA LAGI ??? .. YAKIN & JANGAN RAGU..ANDA PASTI TIDAK MENAFIKAN KEBERKESANANNYA~ 




Saya SITI RAHMAH MANSOR. Sy start pakai asb awal thn ni. kakak sedara memperkenalkan cz dia dan kuarganya pengguna tegar asb. pd awl guna asb, pipi sy merah sket tp xde masalah kt sy sbb dh biasa. Pd sy ms tu sama mcm set pencuci muka jenama lain. tp nk dijadikan cerita pd 28/2/2013 muka sy kena minyak panas. (seperti dlm pic) muka sy habis melecur dan gelembong2 air mula naik. perit dan pedih sgt2. pd mlm kejadian tu sy try cuci muka guna asb dan pakai krim mlm. alhamdulillah kurang sikit rs pedih. pagi besok sy cuci muka mcm biasa alhamdulillah kesan2 melecur mula tertanggal sikit demi sedikit. dlm ms tempoh seminggu semua kesan melecur dan gelembong air hilang. yg tinggal tanda hitam shj tp tanda itu jg makin hilang skit2. dan kini ramai jg xpercaya kesan melecur tu hilang secara mendadak. dan kini sy hg telah memperkenalkan pd kawan2 saya dgn menunjukkan pic sy dr muka yg teruk hingga jd seperti sediakala. alhamdullillah dan terima kasih asbeauty




~Ini adalah kerana saya gemar melakukan aktiviti 2 luar seperti memancing. Saya kerja sbg Pembantu Pengurusan Murid di sebuah sklh di Perak. Di tempat kerja juga saya selalu terdedah dgn matahari cth bila ada aktiviti padang dsbg.


~masalah Ini makin teruk apabila saya melahirkan anak sulung saya..kulit menjadi semakin kering, Tidak bermaya, masalah2 Di atas semakin teruk..pelbagai produk telah saya Cuba...namun Tidak berhasil..malah makin teruk...sehinggakan suami saya sendiri menegur muka saya makin teruk "lebam Di bawah Mata ayg teruk betul"..saya merasa sgt sedih...

~ saya bercerita akn hal ini kepada sepupu saya...dia terus memperkenalkan AS BEAUTY 3 in 1 kpd saya. 

~2minggu saya mememakai as beauty sudah nmpk hasilnya..kulit saya terasa lebih segar, bintik 2 hitam mulai hilang, parut 2 jerawat juga hilang, yg paling mengkagumkan lingkaran hitam d bawah Mata juga mulai hilang.. 

~ sekarang..sudah 7bulan saya memakai produk as beauty 3 in 1..inilah hasil nya ngn produk yg sgt hebat!!sekarang tibalah masa utk saya berkongsi dgn anda semua!ini lah dia PRODUK YG SGT HEBAT! "AS BEAUTY 3 IN 1" 

~Sekarang saya merasa lebih yakin..nk melakukan aktiviti luar pn dh xtakut..cz saya dh ade AS BEAUTY..suami saya pn sudah memuji "ayg makin cantik skrg...dh xde lingkaran hitam bwh Mata!". 

~ so ape tunggu lagi jom bertukar kepada AS BEAUTY...insyallah anda kan tersenyum sendiri melihat perubahan nya nnt... :-) 




Nama : Nor Azizah bt Abd Aziz 
Produk : Set 3 in 1 Facial Treatment

Sebelum ini kulit gja kusam, gelap, tona kulit tidak sekata, terdapat whitehead dan blackhead di sekitar hidung dan lingkaran hitam bawah mata yang ketara. Setiap kali nak keluar kemana-mana walaupun cuma ke kedai runcit gja mesti pakai bedak sebab rasa kurang yakin. Setiap kali keluar jalan-jalan dan pergi kerja WAJIB pakai toner, pelembap, BB cream, dan bedak supaya Gja rasa yakin nak berhadapan dengan orang.

Gja berkenalan dengan AS BEAUTY melalui page ini setelah melihat testimoni yang dipaparkan. Gja beranikan diri mencuba Set 3 in 1 Facial Treatment (Trial Set) dan mula pakai pada 8 November 2012. Masa mula-mula tu Gja tahan je tak pakai segala macam produk kosmetik bila nak keluar. Cuma pakai krim siang dan bedak. 2 3 hari pakai krim malam mula rasa gatal-gatal dan ada sedikit pengelupasan kecil yang tak nampak sangat dan tak menyakitkan. Gja tetap teruskan pakai krim siang dan malam serta cuci muka dengan sabun. Alhamdulillah setelah 4 bulan setia dengan AS BEAUTY, memang ketara perubahan pada wajah Gja. Kawan-kawan ada yang tegur kata muka nampak berseri. Sekarang ni emak, adik dan kawan-kawan pun dah pakai AS BEAUTY. Terima kasih AS BEAUTY!




Name : Ili Diana Balqis binti Anuar.
Age : 21 years old
Before using As Beauty, I'm having acne scars problem which make my skin looks dull. But, when I started using this lovely As Beauty, it change my skin into brighter, glowing, and even reducing my scars just in a week! Now I've found the right product for me and I'm sure, this product could change anyone's life, no matter how serious your skin problem is.

Peserta 10


Assalamualaikum kepada rakan2 muka buku :-
Saya sbg pengguna tegar n sbg dealer as beauty, ingin kongsikan testimoni saya dengan kawan2 semua. Sblm ni sya dh tahu lama produk ni di pasaran, cuma nk mencubanya makan masa, yg mana sya terpaksa fikir, jika produk ni tidak sesuai dgn muka sya. Tapi bila sya ingin mencuba & telah mencuba, ternyata produk ini amat memuaskan hati saya kerana slps menggunakannya kulit sya drpd kusam telah berseri2, lembab, cerah,gebu,di samping suami pun puji n support sya dr blkg tuk terus menggunakan produk ini.1 minggu menggunakan produk ini mmg dh nmpk perubahan, kawan2 di tempat keje pun nmpk perubahan yang ketara.sya mengaku sblm guna produk ni dh mcm2 sya guna, semua tdk berhasil, sehinggalah sya diperkenalkn dgn produk ASBEAUTY, yang paling sya suka n sgt2 jatuh cinta dgn produk ni krn suami pun selalu puji dgn kulit muka sya..kepada rakan2 yang mencuba produk in, sya jamin semua berpuas hati..all the best for ASBEAUTY..KERANA ASBEAUTY PENAMPILAN KU BERUBAH :-)




Assalammualaikum Semua dan juga pengguna As beauty.:) 
Nak kongsi dengan anda semua.5 bulan yang lepas pipi saya keluar banyak jerawat secara tiba2,hati rasa risau sangat,fikir2 dapat ke hilang semua jerawat2 ni.Mujur saya bertemu dgn As beauty,


Mula2 pakai tu,dah terus tertarik dengan bau nya cream siang & malam,dan 2 minggu awal tu,minyak2 akan keluar di bahagian bermasalah,selepas 1 bulan,alhamdulillah jerawat semakin pulih,yang sukanya kulit pun semakin cerah & TIDAK PERLU MENGGUNAKAN APA2 CREAM SEPERTI FOUNDATION/BB CREAM/COMPACT POWDER,hanya CREAM AS BEAUTY sahaja.


Attention:Gambar ini tidak di edit.:) Thank you As Beauty!!!!




TERIMA KASIH AS BEAUTY... TAK MAMPU DI UCAPKAN DENGAN KATA2.....HADIRMU MEMBERI SINAR BARU DALAM HIDUPKU....PIPIKU KINI SEMAKIN LEMBUT DAN BERSERI.... KERANAMU AKU LEBIH YAKIN UNTUK MENGHADAPI HIDUPKU....NYATA AS BEAUTY BERKESAN......RAMAI TEMAN2 YANG MEMUJI DAN BERTANYAKANNYA.... SESIAPA YANG MENCUBANYA TIDAK AKAN MERASA RUGI.....SEBALIKNYA AKAN BERBANGGA DENGAN KEMULUSAN BAK SUTERA PENANGAN AS BEAUY...TERIMA KASIH AS BEAUTY....


Asalamuailaikum & salam sejhtera kepada smua pengguna serta bakal pengguna Asbeauty :)
sy ct amirah dari sabah. 
sy menggunakan asbeauty setelah dkenalkan oleh family sy.. sy wakil bagi family sy yg mengunakan asbeauty... :). sebelum menggunakan asbeauty wajah sy sgt2 tidak bermaya walau menggunakan makeup or bedak stebal opera cina heheh tp setelah menggunakan asbeauty wajah sy sgt2 cerah dan bermaya samada memakai bedak atau tidak..dan tanpa disedari PEMANIS semulajadi tu makin terserlah. ramai org menyedari kehadiran sy selepas menggunakan AS BEAUTY. saya sgt2 percaya dgn AS BEAUTY dan SETIA SELAMANYA.. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥TERIMA KASIH AS BEAUTY.. keceriaan, kecantikan dan senyuman sy lebih terserlah. 
~#no editing anymore... :)




Saya AZZENUR RAUDHAH : Sebelum ini, kulit saya mengalami masalah jerawat,kulit berminyak,pori terbuka dan masalah resdung. Bermacam-macam produk telah saya cuba. Pantang ada iklan di tv dan majalah tentang produk penjagaan kulit. Tetapi hasil nya amat mengecewakan saya. Ketika itu, saya berasa malu dan tidak yakin untuk berhadapan dengan orang ramai kerana masalah kulit saya yang tidak cantik. Saya terpaksa menggunakan foundation dan bedak yang tebal untuk menutupi kesan jerawat di wajah saya. Tetapi sampai bila saya mahu menutup masalah kulit saya ini dengan makeup yang tebal? Sehinggalah pada bulan Disember 2012, saya dipertemukan dengan produk rawatan AS Beauty oleh kak Diyana Mohd Arifin. Pada permulaan, saya agak ragu-ragu juga, takut hasilnya tetap sama seperti produk-produk yang saya telah guna sebelum ini. Alhamdulillah, dalam tempoh 14 hari, masalah kulit saya beransur-ansur pulih dari masalah jerawat dan kulit berminyak. Kini, dengan berkat galakan serta tips-tips yang diberikan oleh kak diyana, saya berasa yakin dengan diri saya. Selama 3 bulan menggunakan produk rawatan AS Beauty ini, saya sudah dapat kulit idaman saya yang diimpikan oleh setiap wanita. Terima kasih AS Beauty. Ternyata produk ini setanding dengan produk rawatan pakar

Peserta 15


Nama : Norlayla Abdul Kadir
Produk : Set 3 in 1 Facial Treatment


Pertama kali saya ingin berterima kasih pada As Beauty kerana telah memperkenalkan produk ini kepada saya… keyakinan saya semakin tinggi terhdap produk ini apabila saya melihat komen2 yang positif serta testimoni yang berjaya setelah menggunakan produk ini… hampir sebulan saya menggunakan produk ini dan Alhamdulillah ini lah hasilnya… amat memuaskan .. dulu kulit saya kusam dan tak bermaya , saya perlu menggunakan foundation serta bedak utk menampak wajah saya tidak kusam , saya kurang dengan masalah jerawat tapi bila sekali jerawat datang ia akan meninggalkan kesan yang lama utk hilang terutama di bahagian dagu , hidung dan dahi… di bahagian hidung pula banyak blackhead dan whitehead dah banyak produk saya guna kan tapi kesannya hampa… akhirnya saya menemui AS BEAUTY Alhamdulillah kesannya positif… dan sekarang adik n mak saya pula mencuba produk ini … Alhamdulillah mereka berpuas hati… anda bila lagi?? 





Salam w.t.b nak join contest ni sebab mia pengguna as beauty sejak tahun bulan jun 2012 :) Alhamdulillah kulit semakin cerah berbanding dulu. Sampai sekarang masih lagi menggunakan produk As Beauty. Apa yang paling best tentang as beauty harga dia yang berpatutan dan bila saya travel ke mana-mana saya senang mendapatkan produk as beauty ini. Contoh bila di Melaka saya mendapatkan as Beauty daripada Puan Taksiah,kalau saya di Kedah saya pernah membelinya dengan Puan Asmak , pernah saya di kuching saya membeli agen yang menjual as beauty. Produk pun senang dapat, kualiti sangat baik dan lulus KKM jadi kenapa kita nak berubah kepada yang lain kan? Jom kekalkan as Beauty sebagai set skin care harian kita :) ♥




Nama : Sue Sumie (Sumiatty A.Razak)
Tempoh pemakaian As Beauty : 1 tahun ++

- SEBELUM MENGGUNAKAN AS BEAUTY KULIT SAYA SANGAT KUSAM DAN JERAWAT HALUS TUMBUH TAK KIRA MASA.. TONA KULIT JUGA TAK SEKATA.. BERBAGAI PRODUK GUNA,SAMPAI ADA TERKENA PRODUK YG MENGANDUNGI KIMIA MUKA TERUK SANGAT WAKTU TU..
SAYA TERUS GOOGLE DALAM INTERNET PELBAGAI PRODUK YG BOLEH MEMBANTU ENYELSAIKAN MASALAH SAYA SEBAB MEMANG WAKTU TU RASA MALU SANGAT NAK KELUAR RUMAH. BERTEPEK FOUNDATION DAN CONCELER NAK COVER JERAWAT DAN PARUT YG KETARA ITU PUN TETAP SAMA,MALAH TAMBAH KUSAMKAN KULIT. TERBACA TENTANG AS BEAUTY..SAYA MENGAMBIL MASA JUGA UNTUK CUBA SEBAB TAKUT JADI KES SAMA LAGI. TAPI SAYA NEKAD LEPAS BACA DAN DAPATKAN PENERANGAN LENGKAP DARI DIYANA MA. ALHAMDULILLAH..KESAN SEAWAL 2 MINGGU SAYA DAPATI KULIT SAYA CERAH DAN BERANSUR PUDAR PARUT...DAN KINI SETELAH SETAHUN LEBIH SAYA SETIA DENGAN AS BEAUTY NYATA IANYA TIDAK MENGECEWAKAN...MALAH SAYA BERKONGSI KEAJAIBAN AS BEAUTY NI DENGAN MEREKA² YANG BERMASALAH JUGA DENGAN JADI PENGEDAR. TERIMA KASIH As Beauty KERANA MENGEMBALIKAN KEYAKINAN DAN SEKALIGUS MEMBANTU SAYA MENIGKATKAN DIRI DENGAN LEBIH BAIK




SY ADALAH SEORANG PENGGUNA AS BEAUTY & AGEN UTK PRODUK NI..
NI TESTIMONI SY SENDIRI SLPS PAKAI AS BEAUTY




SEBELUM PAKAI AS BEAUTY

-KULIT KUSAM
-LINGKARAN GELAP BAWAH MATA YG SGT SERIUS
-ADA PARUT2 JEARAWAT LAMA
-MUKA SGT PUCAT IF XPAKAI MAKE UP
-PERLU PAKAI MAKEUP YG TEBAL IF NAK KELUAR RUMAH


SELEPAS PAKAI AS BEAUTY (KESAN DPT DILIHAT SEKITAR 1-2 BULAN PEMAKAIAN)
- KULIT LEBIH CERAH
-JERAWAT PAYAH NAK TUMBUH
-PARUT2 JERAWAT YG LAMA MAKIN PUDAR
-LINGKARAN BAWAH MATA MAKIN KURANG
-KULIT JADI GLOWING.
-XPERLU MAKEUP TEBAL2 DAH..MEMADAI PAKAI BB CREAM SHJA..COMPACT POWDER/ 2-WAY FOUNDATION PON XPERLU 

KESIMPULANNYA SGT PUAS HATI GUNA PRODUK NI MMG BERBALOI2..




Saya NOORLINA ABDUL AZIZ .. Kini sudah 3 bulan saya menggunakan produk AS Beauty 3in1 Set Bersama AS Beauty Aromatherapy Facial Serum.
Masalah kulit wajah saya sebelum nie,jenis berjerawat pasir..berminyak..liang roma terbuka..jerawat bisul padi..byk dh tempat untuk buat rawatan..termasuk new yo*k skin solution..tapi still x berkesan..beribu ringgit habis..lepas tengok dalam facebook pasal produk AS Beauty n tengok testimoni try set percubaan..ramai yg tak bagi try takut produk ni hakis kulit..tapi saya try juga sebab ada KKM dan ada sijil HALAL JAKIM.Kemudian lepas 2 bulan semua pakat tanya muka nampk cerah dan jerawat makin kurang..actualy saya tak suka pakai bedak.just pakai krim siang asb je..teruja sangat..Disamping itu saya juga amalkan pengambilan Vitamin C Dianz Beauty. Kini dah dah tak malu dah nak keluar rumah. Sebab dulu je mesti orang akan tegur pasal muka. Sekarang semua suruh saya belikan untuk dorang pulak..tq AS Beauty'A Simple Beauty'..terbaikkkk!!! now saya nak try bedak 3W Clinic plak..memandangkan muka saya yang bermasalah sebelum ni..sebab dah yakin.Tak macam sebelum ni takut nak try bedak. Just pakai AS Beauty 3in1 Set dan Facial Serum je.~



Assalamualaikum semua!!!

Sebelum ni wajah sy kusam, berjerawat & berjeragat halus..4tahun sy pakai produk ber’hydroquinone’ tinggi, jerawat terkawal tp jeragat tak hilang…hinggalah pd Sept 2011 kulit sy jadi terbakar kesan daripada pemakaian produk berkimia tu…terus sy stop pakai.

Pada November 2011 sy ada terbaca info tentang produk As Beauty ni, tapi dah mmg mindset sy (atau kebanyakkan wanita lain diluar sana juga) bila produk buatan tempatan, harga pulak jauh lebih murah, mmg sukar nak percaya pd produk tu…huhuhu…*__* 
Masa ni terus nyanyi2 kat telinga suami, mintak nak try Eskaytuuu…dalam terpaksa (agaknya) hubby pun ikutkan aje….huhu, kenalah dlm 2k utk 1set…(sedih tau bila kenangkan part nih)
Masa ni pun tak berapa clear ttg KKM, HALAL CERT dlm skincare ni…ingat bila kuar iklan kat tb, made in Japangg… semua produk tu bagus lah…rupanya sy silap…

Sampai ke bulan Feb2012, kulit sy macam tu je, takde apa2 progress pun, legam jek…nak kuar pun malu,tiap kali kluar mesti pakai foundation dan bedak tebal2…jeragat tak berganjak walaupun stgh suku inci…tensi masa ni…!!!

Awal Mac, terus beranikan diri, order 1set besar As Beauty dgn Serum skali..
Hari pertama pakai hati berkata:
”apasal daycream ni mcm ni??”
Sbb selalunya daycream kan ada sikit foundation efek…ni takde apa2 kesan ..muka berminyak jek..sms balik dealer…dia kata mmg mcm tu..oh xpe, kita sabar dulu yer…
Sminggu pakai perasaan jadi…wahhhh….jeragat dah mula menipis lah!!, tp kulit makin byk berminyak dan keluar jerawat…xpe sabar lagi ye…
Minggu kedua, jerawat beransur hilang, jeragat makin nipis, tp muka masih berminyak…masa ni hubby pun tegur ckp kulit dah cerah dan gebu…
Slps sebulan pakai jeragat hampir hilang minyak terkawal dan jerawat dah takde!!! Happy sgt masa ni, kwn2 pun sibuk tanya pakai produk apa.
Slps 3bulan pakai br sy dapat kesan yg sangat memuaskan, kulit jd smooth, licin, cerah, gebu…jeragat hilang entah kemana, jerawat sekali2 br jumpa sebijik…

Sy mmg berpuas hati sangat dengan As Beauty ni, sbb slps pakai As Beauty ni, bkn saja dapat kulit cantik, tp juga dapat ilmu, ttg status Halal & KKM sesuatu skincare dipasaran…

TERIMA KASIH AS BEAUTY!!!





Saya WAN MASRIAH WAN MUSTAPHA .. Sebelum penggunaan, muka berjerawat batu..parut jelas.Selepas melihat perubahan muka sepupu saya, yg berjerawat makin pulih,membuatkan saya teruja untuk mencuba trial set as beauty.Kali ke2 saya pakai muka makin berseri dan parut jerawat kian pudar.Kawan2 semua nampak perubahan yang ada pd saya..yg saya suka sekali as beauty leh di bawa solat.Alhamdullilah saya sangat berpuas hati..tak mungkin cari yang lain lagi.Selepas set trial ni saya nk cuba serum pulak.Saya nak bg tau yg as beauty lebih hebat daripada jenama dan pusat rawatan lain.Terima kasih pada sepupu saya yg memperkenalkan produk ni pd sy.Penggunaan rawatan jelas ketara walaupun saya baru 1 bulan guna 3in1 set trail (2 kotak)..~ 



Saya baru menggunakan produk AS BEAUTY selama hampir 2 bulan , saya menggunakan produk AS BEAUTY kerana kulit saya mempunyai masalah kulit kusam dan maslah jeragat..syukur alhamdulillah selama hampir 2 bulan saya menggunakan produk AS BEAUTY kulit saya nampak semakin berseri-seri dan tidak kusam lagi..dan maslah jeragat pada kulit saya semakin pudar :)..TERIMA KASIH AS BEAUTY !!!~




Sblm guna as beauty muka sy ada jrgt yg jelas..pki make up pun nmpk jrgt tu lg..pas guna as-beauty..alhmdllh.jrgt dh ilang..skrg cuma pki cream je klu p mn2.pic slps hnya guna eyeliner n lipstik je..ni la hsilnye skrg.




Sebelum guna asbeauty, kulit sy sering ditumbuhi jerawat, tak kira waktu dan akan meninggalkan kesan parut yg berpanjangan...Malu nak keluar jumpa orang...
Lps 4 bulan konsisten dgn As Beauty, alhamdulillah, jerawat tak keluar lagi, kulit jadi cerah, gebu...
Thank You As Beauty!!!




Salam semua...saya WAN NUR AMIRA BINTI JATI -.alhamdulillah ni lah hasil dari penggunaan as beauty dr mira, sebelum ni mira pernah try byk produk tp hasilnya x memuaskan sampai la 1 hari mira terbaca testimoni pengguna asb ni di fb..rasa takut dan was2 ttp ada sebab ni produk online dan takut tertipu pon ada..tapi mira tetap tawakal dan mencuba 1set.. Alhamdulillah selepas seminggu menggunakan mira dapat rasa kelainan pd wajah sehinggalah sebulan penggunaan kulit mira makin cerah,jerawat jadi kecut dan parut2 mula hilang..heppy sangat2,ramai sedara mara,rakan2 tanya dengan prubahan tu..Alhamdulillah keyakinan mira makin bertambah,dan mira betul2 yakin dengan as beauty..sekarang ramai sedara mara dan rakan2 nak cuba..alhamdulillah dan terima kasih kpd kak ana sebab banyak bagi mira petua dlm pnjagaan kulit muka,,sekarang ni mira dlm pnggunaan set ke2,asb ni sgt berbaloi dgn harganya,mula2 rasa mahal sgt produk ni tapi lepas dapat hasil rasa cam mmg berbaloi nak dibandingkn dgn produk yg pernah mira guna sebelum ni.kualiti yg mira dapat dari penggunaan as beauty ni sgt terbalas dgn harga produk ni..as beauty mmg trbek,tidak menghakis kulit dan selamat digunakan..lihat lah wajah saya sekarang,,,fuuhhhh mmg terbaek!!! kulit muka sekarang lembut dan lembab je.Penangan as beauty mmg xleh ditandingi dgn produk lain.As beauty mmg terbaekkk!!!..




assalamualaikum & Salam sejahtera...

Saya NOR LIYANA BINTI JIZI..

pertama sekali saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada AS BEAUTY kerana telah banyak mengubah kulit wajah saya... pelbagai jenis produk sy telah guna tetapi tidak memberikan kesan positif seperti as beauty telah berikan pada kulit wajah saya.. kulit wajah saya sebelum ini berminyak, kusam & gelap .. tapi selepas menggunakan as beauty selama seminggu saya telah nampak kesannya sedikit demi sedikit ALHAMDULLILLAH sekarang sy telah menggunakan as beauty lebih kurang 5bulan... yang paling membuatkan saya gembira sekarang xde lg komen2 negetif mengenai kulit wajah saya tetapi sy menerima banyak komen-komen positif terutama dari KEKASIH hati ... ALHAMDULLILLAH & TERIMA KASIH AS BEAUTY!!!



Saya Cik Anah Ismail @ miss anna sangat berpuas hati dengan produk AS BEAUTY...TENGOK PICTURE BEFORE N AFTER...before nk bergambar pun malas..senyum pun xmau sbb xde keyakinan diri...dan tgk lak AFTER penggunaan..senyum kalau blh smpai ke telinga tu mau...keyakinan diri terserlah.... ceritanya begini...Sebelum ini sy sangat tertekan dan kurang keyakinan diri untuk berhadapan dengan org awam n kawan2...kenapa???kerana masalah jerawat x abis2 muncul di wajah saya...lihat lah wajah saya sebelum menggunakan KASIH DAN CINTA HATI SAYA AS BEAUTY....sangat kusam...parut jerawat sangat tebal.. muka berminyak...gelap dan yg menyedihkan jerawat tumbuh seperti cendawan selepass hujan...=(...tapi Setelah sy diperkenalkan dengan produk AS BEAUTY oleh seorang parents tmpat sy mngajar..3 mggu pkai sy dah nmpak perubahan...parut2 tebal semakin hari semakin kurang..wahhh..seronok....dan sekarang setelah 3 set trial abis parut tiada lg...jd untuk kepuasan n jimat sy pakai set besar....setelah berbagai2 jenis produk saya gune untuk menghilangkan jerwat n parut jerwat..akhirnya saya telah jatuh cinta dengan AS BEAUTY...thanks MY LOVE...hehehhehe..oleh kerana sy suka kepada kecantikan..sy mahu lihat semua wanita diluar kelihatan cantik tanpa jerawat..parut jerawat..jeragat serta wajah kusam..



PENGALAMANKU MENGGUNAKAN PRODUK KECANTIKAN AS BEAUTY a simple beauty.....
Sebelum memakai produk ni, i mmg jenis org yg suka make up untuk nampak sentiasa cantik dan lama kelamaan liang pori muka tersumbat dan berminyak di zon T. Wajah sebenarnya mmg ada masalah kulit kusam, eyeback, byk whitehead dan byk kulit mati.Mcm2 produk da pkai namun kesannya x sama dgn As Beauty, so sebelum ramadhan 2012, tergerak hati ni nk cuba setelah diperkenalkan oleh anak pengasuh i Mieza Armi..dah yakin tgk testimoni pengguna yg da berjaya...so i terus amik set besar.Setelah pakai As Beauty dalam masa 4 hari da nmpk perubahan..kulit mati yg da lama dok bersarang kat muka ni terus hilang sikit demi sedikit.Masuk 1 bulan pakai terus muka licin, bersih, cerah dan x kusam da...makeup terus tinggal...just pkai sikit eyeliner, blusher n lipstik ala kadar je sbb kulit wajah da jd neutral... Suke sgt masa tu. Si suami pun da puji "kulit syg da cantik la". Da yakin dgn produk ni terus ambil keputusan nak jadi pengedar dan pengguna yg tegar....banyak juga cdgkan kawan2, sedara, sampai mak n mak mtua sendiri pun i soh guna n kak2 kerani kt opis yg sebaya mak yg ada masalah kulit jeragat dan jerawat. Alhamdulillah sambutan menggalakkan juga.Kini mereka da jadi pembeli setia i..hbs order je...sbb kesan muka atas muka ni dan dah dapat kulit wajah yg diinginkan.I pun da masuk 9 bulan pakai produk ni..dan xkan bertukar produk lain da sebab da jatuh cinta dgn asb...




penggunaan As beauty secara semula jadi...mohon like yer'AS BEAUTY CONTEST 2013





As Beauty Contest 2013 - sebelum ini muka saya kusam dan nampak tak bemaya..minggu pertama menggunakan As Beauty, muka saya gatal dan menggelupas...mmg saya amatlah panik ketika itu..namun, saya menghubungi pihak as beauty untuk mengetahui adakah itu perkara normal atau sebaliknya..Pihak As beauty mengatakan itu adalah normal dan muka saya akan kembalik ok selepas 2 mggu..Yes..mmg betul..selepas 2 mggu menggunakan As Beauty...muka saya cerah dah sekata..jika sebelum ini saya menggunakan foundation, namun kini saya tidak lagi perlu menggunakan foundation...jika keluar rumah, saya hanya memerlukan bedak, blusher dan mascara..saya mmg sangat berpuas hati dengan as beauty..kepada gadis2 diluar sana, mari..mari cubalah As Beauty..mmg sangat berkesan dan puas hati..malah seluruh alhli keluarga saya turut menggunakan produk ini..Memang tidak was-was lagi :)




SALAM SEMUA...

*ALHAMDULILAH...KULIT MUKA ADIK SAYA DULU KUSAM DAN BERJERAWAT SETELAH MENCUBA PRODUK AS BEAUTY KINI IMPIAN ADIK SAYA MENJADI KENYATAAN UNTUK MENGURANGKAN JERAWAT YANG DIALAMINYE SELAMA INI....BERKAT KESABARAN BELIAU SELAMA INI TELAH TERBUKTI YANG PRODUK INI TELAH BERKESAN BUKAN SEKADAR CAKAP TAPI BENAR....




Saya Nor Dayana , telah mengunakan As Beauty genap 1 tahun.. Alhamdulillah.. setia sy bersama produk ini kerana yakin dgn KEBERKESANAN TANPA RAGU, kerana awal pemakaian selama 2 minggu, kesan2 yg di ceritakan, sy telah alaminya sendiri..

SEBELUM ---> Kulit muka gelap + Burn + Kusam 

SEMASA PROSES RAWATAN ---> Jerawat halus timbul, kulit muka kering dan mengelupas halus, kusam semakin menghilang..

SELEPAS 2 MINGGU ---> Kulit muka totally berubah 95% apabila kusam hilang sepenuhnya, burn reduce kaw2 smpai dh xnmpk, yg paling happy, kawan2 tegur muka nmpak HALUS, CERAH dan BERSIH ^_^ Alhamdulillah...

hanya Allah yg tahu rasa rendah diri dan terlalu kurang berkeyakinan bila muka bermasalah... now, Alhamdulillah, say NO to produk SELAIN AS BEAUTY ok... ^_^




Assalammualaikum dan salam 1 malaysia.saya telah menggunakan As Beauty hampir 8 bulan..sebelum saya.. menggunakan produk ini,saya telah mencuba pelbagai produk tetapi tidak mendatangkan kesan..kulit muka tetap sama,kusam,gelap, berminyak dan banyak bekas jerawat..jika berbedak muka pun,cepat hilang..saya fikir kulit muka saya ini memang tebal hingga tak masuk apa-apa produk..tapi setelah kawan2 saya memperkenalkan As Beauty..walau dengan ragu-ragu saya mencuba..dalam masa seminggu dan lebih ketara 2 minggu kemudian, wow memang ajaib dan menakjubkan..memang berkesan..saya pun tidak sangka wujud juga produk yang kesan yang memang seperti di impikan..walau tidak berbedak muka...kulit saya nampak fresh..sekarang nampak lebih cerah, bekas jerawat pun cepat hilang dan tidak berminyak..ibu kawan sendiri dah tak kenal hingga ingin memperkenalkan saya dengan anaknya..adik2 junior,mak saudara pun berminat dengan produk yang saya gunakan..memang As Beauty membuat saya jatuh cinta..saya masih setia dengan As Beauty..terima kasih As Beauty



Sebelum saya menggunakan produk As Beauty, kulit wajah saya berjerawat teruk, berminyak, kusam, berparut jerawat dan warna kulit tidak sekata. Nampak lebih tua dari usia sebenar.Wajah saya gelap dan tidak berseri kerana selalu terdedah pada sinaran matahari.Saya telah mencuba pelbagai produk tetapi tidak berhasil sehinggalah saya menggunakan produk As Beauty ini, kulit wajah saya kembali berseri, jerawat dan parut jerawat telah hilang. Saya yakin dengan As Beauty.Terima kasih As Beauty.



Aina Mardiya Kamaruddin
Saya Aina Mardiya sangat berpuas hati menggunakan produk AS Beauty. Dengan usia remaja saya,kulit wajah sering terdedah dengan persekitaran cuaca dan keadaan hormon yang tidak menentu..
Saya baru mengguna kan As Beauty 2 bulan..sebelum menggunakan As Beauty.. saya mengalami keadaan kulit wajah yang sangat tidak sekata..kulit kusam, juga parut jerawat..dan lingkaran hitam bawah mata yang agak ketara..selepas mengguna kan As Beauty..kulit wajah saya semakin cerah, lingkaran hitam bawah mata yang semakin hari semakin menghilang..dan keadaan kulit saya menjadi sekata.. garis-garis halus di wajah sudah tiada.. Saya dapat merasakan kulit wajah saya semakin sihat dan bersih.. hari demi hari. Kini tak pakai bedak pun dah ok..kalau saya pakai bedak pun hanya bedak loose..sesuai dengan umur saya. Kini saya berani menyarankan produk AS Beauty kepada teman-teman saya di semenanjung sabah & serawak ......terima kasih AS Beauty kerana mengembalikan keyakinan diri saya.. Aina Mardiya Kamaruddin 




Hamidah Hamid
Saya bukanlah seorang yang terlalu memiliki masalah kulit yang serius, dan pelbagai produk saya cuba, hasilnya semua sama sahaja. Setelah diperkenalkan oleh Mya Diana tentang produk As Beauty ini, saya berasa ragu - ragu sehinggalah kawan saya Nur Shafila Shafie menggunakannya dan kesannya kelihatan begitu ketara sekali. Saya pon menggunakan trial pack untuk melihat keserasiannya dengan kulit saya.. Ternyata dalam tempoh sebulan sahaja, kulit saya yang sebelum ini kusam , jeragat , dan berpigmentasi kelihatan lebih bersih , gebu dan lebih berseri sehingga cik abg saya Mohd Fadil , makcik - makcik saya Latipah Hasbullah Hasmiza Hasbullah Miza Rosida Hasbullah Ain Afifah perasan akan perubahan kulit saya.. Ramai juga rakan2 lain yang bertanya rahsia wajah saya seperti Raffiq Shima Nana Liana Ruby Abd Karim dan Ahli Puteri UMNO Bahagian Subang ... Sekarang saya ingin mencuba produk2 terbaru dari As Beauty pula iaitu body serum.. Anda tak perlu gunakan bedak selepas ini.. jimat budget kan...




Ija Zain
Dulu muka saya gelap serta kusam sekarang dah terbukti dengan produk AsBeauty ternyata .. muka lebih cerah , bersih walaupun tanpa makeup sentiasa nampak berseri .Bertukarlah dengan segera dengan produk Asbeauty hasilnya pasti memuaskan anda. Cuba , try ,test dan tengok .Klu tak percaya cuba dulu baru tau.Dulu sebelum saya menggunakan AsBeauty saya ingat produk ni biasa je, Permulaan memakainya saya pakai untuk sebulan kesannya tidak berapa nampak berkesan kulit rasa gatal2 dan kering sedikit kemudian bila mencuci muka dengan sabun Asbeauty kulit rasa selesa dan kulit muka rasa bersih. lama- kelamaan kulit muka jadi cerah sedikit demi sedikit. Pemakaian AsBeauty kena banyak bersabar untuk menampakkan hasilnya kena le rajin menggunakan AsBeauty. Sekarang Alhamdulillah inilah hasilnya cantik untuk diri sendiri dan suami bukan untuk orang lain , klu orang lain nak cantik gunalah AsBeauty .





Najihah Sudi
Masalah sebelum menggunakan As Beauty :
1. Wajah kusam
2. Bekas jerawat
3. Jeragat
4. Kulit Kasar & gelap
5. Pori - pori besar
6. Tona tidak sekata
7. Blackhead
8. Whitehead


Mula menggunakan As Beauty pada 8 Disember, 2011 hanya kerana hendak membantu jualan rakan baik. Tidak pernah mencuba produk tempatan kerana tidak yakin dengan mutunya dan juga risau berlaku pengelupasan.


Setelah menggunakan As Beauty :
1. Wajah nampak cerah
2. Lubang pori - pori semakin mengecil
3. Bekas Jerawat beransur hilang
4. Jeragat hampir tiada
5. Kulit nampak dan terasa sangat halus dan lembut
6. Tona muka sekata
7. Blackhead & Whitehead hampir tiada


Alhamdulillah.. terima kasih kepada rakan dan Tahniah kepada As Beauty..



Nuur Ima Kamarudin
Tekstur kulit semakin halus, pori-pori semakin mengecil. Terima kasih As Beauty.



Nazatul Syakinah
Hendak kurangkan atau hilangkan lingkaran gelap bawah mata(eyebag). In syaa Allah As Beauty dapat membantu.^.^



Noor Faezah Mohd Ridza
Setelah menggunakan As Beauty selama 3 bulan dan inilah hasilnya. Testimoni juga mengambil antibiotik dan dipantau oleh doktor kerana mempunya masalah darah kotor. As Beauty merawat dari luar dan inilah hasilnya. Terima kasih As Beauty.



Honey Neeza
Muka masa awal tahun 2011 dengan muka terkini Disember 2012.

- Dulu muka berjerawat teruk..nampak kusam
- Sekarang muka dah licin..nampak fresh..cerah dan bermaya..segalanya bermula sejak saya menggunakan As Beauty.



Sentuhan Alamaya
Salam,..harini nk share pic emak saya pula,..dah guna as beauty masuk bulan ke3,..wallaupun ade skip2 pakai kesan nye sgt2 memuaskan,..kulit pernah rosak akibat pkai produk pengelupasan,..ade wrinkle sekitar mata,eyebag yg sgt2 serius...now,setiap cust yg dtg ke salon saya mesti tanye,..''acik,pkai foundation ape,nmpak muka berseri2,..''??..mak jwb,senang je dgn as beauty,..alhamdulillah jualan as beauty semakin mendapat tempat dihati cust,..org perak,mai la dtg salon saya.

No comments:

Post a Comment